Poskytujeme slevy na ubytování
Zveřejněno 29. 6. 2020 15:31
Zveřejněno 29. 6. 2020 15:31
Zveřejněno 16. 6. 2020 15:11
Chcete krom Vysočiny poznat i jiná zajímavá místa? Inspirujte se u našich partnerů.
Jižní Čechy | webové stránky | |
Jižní Morava | webové stránky | |
Niederösterreich | webové stránky |
Zveřejněno 10. 9. 2019 15:30
Jednou z činností Vysočina Tourism je vydávání propagačních materiálů. Projděte si historii naší ediční činnosti a vyberte si dle svého vkusu.
Veškeré publikace, které byly vydány včetně jazykových mutacích naleznete na www.vysocinatourism.cz.
Název publikace | Ke stažení | |
---|---|---|
Vysočina dětem - kreslená mapa | zde | |
Vysočina | zde | |
Průvodce Vysočinou - Havlíčkobrodsko | zde | |
Průvodce Vysočinou – Jihlavsko | zde | |
Průvodce Vysočinou – Pelhřimovsko | zde | |
Průvodce Vysočinou – Třebíčsko | zde | |
Průvodce Vysočinou – Žďársko | zde | |
Vysočina - to pravé místo pro filmaře | zde | |
Pivovary s výletem | zde | |
Památky žijí – 8 zážitkových tras | zde | |
Památky UNESCO | CZ, DE, EN, PL | |
Vysočina, kraj čisté krásy | RU, CHINA, KOR | |
Vysočina sklářská | zde | |
Kalendář akcí na Vysočině 2020 | zde | |
Pivovarská stezka | zde | |
Konference katalog | zde | |
Ubytování na Vysočině s návazností na EuroVelo 13 |
zde
|
|
Cyklovýlety po Vysočině s návazností na EuroVelo 13 |
||
Vysočina filmová | zde | |
Top atraktivity | zde | |
Cykloregion Vysočina | zde | |
Hrady, zámky a historické objekty | zde | |
Kempy na Vysočině | zde | |
Pivovary na Vysočině | zde | |
Vítejte na Vysočině | zde | |
100 let příběhů na Vysočině | zde | |
Barokní mapa | zde | |
Turistická mapa Vysočiny | zde | |
Na běžkách po Vysočině | zde | |
Cyklovýlety po Vysočině | zde | |
Pěší výlety po Vysočině | zde | |
Prázniny na venkově | zde | |
Vysočina plná života | zde |
Zveřejněno 8. 3. 2019 7:38
Až do daleké Persie zavedou v sobotu 16. března od 14 hodin návštěvníky třebíčské Zadní synagogy proradný Haman, krásná a statečná královna Ester a moudrý Mordechaj, postavy spojované s Purimem, nejveselejším židovským svátkem.
Zveřejněno 26. 11. 2018 11:50
Krajská příspěvková organizace Vysočina Tourism dlouhodobě koordinuje spolupráci partnerů v cestovním ruchu na Vysočině a systematicky propaguje turistickou nabídku Vysočiny.
Každoročně její pracovníci prezentují atraktivní nabídku Vysočiny na více než deseti českých i zahraničních veletrzích, tradičně připravují letní a zimní vydání e-Turistických novin Vysočiny, tištěný turistický magazín, účastní se významných sportovních i kulturních událostí, spravují turistický portál www.vysocina.eu, zajišťují činnost filmové kanceláře Vysočina Film Office a kanceláře pro podporu konferenční turistiky Vysočina Convention Bureau, organizují tzv. press tripy pro novináře, fam tripy pro zástupce cestovních kanceláří s cílem představit region profesionálům z oblasti cestovního ruchu a inspirovat je k navázání spolupráce a vytvoření zájezdů na Vysočině. Výhledově se plánuje i zavedení turistické karty Vysočiny.
Zřízení organizace cestovního ruchu s názvem Vysočina Tourism schválilo v listopadu 2007 Zastupitelstvo Kraje Vysočina. Svou činnost Vysočina Tourism zahájila 2. ledna 2008. Důvodem zřízení organizace je koordinace dlouhodobě udržitelného rozvoje sektoru cestovního ruchu. Tento hlavní účel byl doplněn vedlejšími činnostmi, jako je například provozování obchodní činnosti v rámci platné legislativy v oblasti CR (např. reklamní činnost a koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej).
Předmětem činnosti organizace je řízení a organizování analytické činnosti, koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru, komunikace s obchodními partnery a turisty za region, včetně návštěvnického managementu, propagace a prezentace regionu na celonárodním a zahraničních trzích, shromažďování informací o turistickém potenciálu regionu, zajišťování jejich průběžné aktualizace a jejich zpracovávání pro jednotlivé cílové skupiny uživatelů, koordinace činnosti turistických informačních center na území kraje, propagace a koordinace certifikací služeb na území kraje, výběr, zpracování řízení regionálních turistických produktů. Organizace spolupracuje s partnery v oblasti cestovního ruchu a je oprávněna uzavírat s nimi smlouvy o spolupráci a partnerství.
Vysočina Tourism, p. o. je 100 % financována Krajem Vysočina, navíc může čerpat finanční podporu z EU.
Chceme být prestižní, výkonnou a respektovanou organizací přispívající v zájmu svého zřizovatele a partnerů v Kraji Vysočina z řad měst a obcí, podnikatelského sektoru a veřejnosti k rozvoji udržitelného cestovního ruchu s cílem udržení zaměstnanosti v regionu. Svými marketingovými aktivitami chceme přispět k tomu, aby se Vysočina stala vyhledávanou turistickou destinací. Zároveň chceme být uznávaným partnerem a platným členem profesních a odborných organizací v cestovním ruchu.
Zveřejněno 23. 11. 2018 11:17
Vytvořte si svůj osobní košík zážitků. U turistických cílů, výletů a akcí naleznete piktogram srdíčka, díky němuž si přidáte daný objekt snadno mezi své zážitky, které byste chtěli vidět nebo se do těch míst rádi vracíte.
Zveřejněno 17. 10. 2018 10:42
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR v rámci dotačního titulu Národní program podpory cestovního ruchu v regionech schválilo projektový záměr na zavedení turistické karty na Vysočině předložený příspěvkovou organizací Vysočina Tourism. Součástí projektové aktivity bylo vypracování odborné studie, která analyzuje potenciál Vysočiny pro zavedení turistické karty. V roce 2018 a 2019 budou zainteresované strany z krajské příspěvkové organizace Vysočina Tourism, z Krajského úřadu Kraje Vysočina a další partneři o nastavení karty a jejím zavedení jednat.
„Naším cílem je, aby karta, která bude poskytovat slevy u ubytovatelů a provozovatelů turisticky zajímavých míst v regionu, motivovala k opakované návštěvě Vysočiny," informoval ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák.
V první fázi se má zapojit minimálně padesát subjektů, při jejichž návštěvě získá majitel turistické karty předem stanovenou slevu. „Karta zajistí zvýhodnění u vstupu do památek a muzeí, slevy na vstupném například do aquaparků, zábavních center nebo jiných sportovních a relaxačním zařízení, a v neposlední řadě slevy na ubytování nebo stravu," vysvětluje Tomáš Čihák, který počítá s tím, že větší počet zainteresovaných subjektů se připojí v následujících letech.